۱۰ مرحله بررسی لوگو
در مقاله “۱۰ مرحله بررسی لوگو” عنوان های زیر برایتان توضیح داده خواهد شد:

بررسی لوگو بخاطر ایجاد هویت بصری قوی و منسجم، ارتباط بهتر با مخاطبان، افزایش اعتبار و اعتماد، تطبیق پذیری بیشتر، ماندگاری بیشتر اهمیت زیادی دارد. چرا که یک لوگو یا نشان تجاری که شامل نماد گرافیکی است باید استانداردهایی را رعایت کند تا همیشه به عنوان یک نماد از سازمان یا محصولات شما در ذهن مشتریان تان حک شود. اهمیت لوگو به حدی می باشد که رنگ وبسایت نیز با آن هماهنگ می باشد و در قسمت های مختلف تولید محتوای تصویری یا ویدئویی قرار می گیرد، بنابراین بیشتر افرادی که مزیت کسب و کار اینترنتی را می دانند و اقدام به راه اندازی یک وب سایت وردپرسی می کنند، یک لوگوی زیبا را برای کسب و کارشان انتخاب می کنند تا از مزایای لوگو بهره مند شوند. این طراحی بهتر است توسط افراد گرافیست و متخصص همین حوزه انجام شود تا بیشترین کارایی را داشته باشد و شما مجبور نباشید خیلی زود آن را تغییر دهید. تیم HEDIWEB بهترین افراد را جهت انجام این امر دارد برای دریافت نمونه کارها کافیست از طریق واتساپ کلمه “لوگو” را ارسال فرمایید. همچنین می توانید برای اینکه بدانید لوگویی که دارید استاندارد است یا نه کلمه “بررسی لوگو” به همراه عکس را در واتساپ ارسال فرمایید تا راهنمایی تان کنیم.در این مقاله ۱۰ مورد را بررسی می کنیم تا ببنیم یک لوگول حرفه ای داریم یا نه.
گذاشتن کامنت